Financiële administratie, belastingzaken en juridische vraagstukken rond uw bedrijfsvoering: waarschijnlijk niet uw favoriete onderwerpen. Het is daarom fijn als u voor al die zaken terecht kunt bij één kantoor. U hoeft dan de situatie en kenmerken van uw bedrijf niet steeds opnieuw uit te leggen. Die brede administratieve dienstverlening onder één dak vindt u bij Heinen Administraties in Bunschoten-Spakenburg.
Wij verzorgen voor u uw gehele financiële administratie tot en met het samenstellen van de jaarrekening van uw bedrijf. Vanzelfsprekend kunnen we ook bepaalde onderdelen van uw administratie op ons nemen. Bijvoorbeeld de belastingaangiften en het contact met de belastingdienst, of alleen het opstellen van uw jaarrekening.
Als ondernemer heeft u met veel verschillende soorten belasting te maken. Het blijft dus niet bij één belastingaangifte! Elke belasting kent verschillende regels en voorschriften die ook nog eens regelmatig veranderen.
Wij houden alle belastingwetgeving nauwkeurig bij en verzorgen graag uw aangiften omzetbelasting, loonbelasting, inkomstenbelasting, vennootschapsbelasting en dividendbelasting.
Bovendien handelen we de daarmee samenhangende correspondentie voor u af en geven wij u desgewenst een uitgebreid belastingadvies. Ook voor particulieren verzorgen wij de aangifte inkomstenbelasting.
De jaarrekening is een cruciaal onderdeel van uw bedrijfsadministratie. Zo moet het aan zowel de normen van de belastingdienst als aan
bedrijfseconomische normen voldoen. Heinen Administraties stelt de jaarrekening voor u op en deponeert dit publicatiestuk voor u bij de Kamer
van Koophandel.
Onderdeel van onze service aan ondernemers in het mkb (ook starters) is het geven van bedrijfsadvies. Naast belastingadvies, voorzien wij u desgewenst
ook van advies over:
Voor onze bedrijfsadviezen maken wij overigens ook gebruik van een kwaliteitsnetwerk van adviseurs.